Recenzie (95)
Hry o život (2012)
Při shlédnutí Hunger Games jsem se podruhé platonicky zamiloval, tentokrát do Jennifer Lawrence, po přečtění předlohy do celé série. Musim říct, že v X-menech mě tak nezaujala jako tady a vicemene kvuli ni se na ten fim vydržím dívat hodiny. Už teď se nemužu dočkat pokračování a to se mi stalo naposledy... no nikdy.
Eragon (2006)
Jestli můžu poradit přečtěte radši knižní formu, protože tohle s ní má společné jen jména hlanvích postav a jen velice volně dějovou kostru... tu jednu hvězdu davam za Safiru ptz to je to jediny co se na filmu povedlo.
Sportovní noviny (1994) (relácia)
Lidi co o sportu nic nevědí, by o něm neměli informovat...
Hlavní zprávy (1997) (relácia)
Nic převratného, ale pořád o 200% koukatelnější než "TN" na TV Noha, nic horšího totiž už asi neexistuje.
Televizní noviny (1994) (relácia)
Spousta plků a pokusů hrát na city diváka, ale podstatná informace žádná, krom toho neustálého opakováni "více na TN.cz", "díky nám se podařilo....", "my jako první exkluzivně...". Tisíce minut dramatické hudby z těch nejkatastrofičtějších filmů které znáte a k tomu už neskutečně okoukaná Borhyovka který nevěřim ani dobrý den. TN je proste reklama na to jak je vlastně TV Noha božská a kdyby nebyla tak asi nastane konec světa. Tomu tak ale nebylo přád, kdysi TN měli úroveň, v dobách kdy tam byli moderátoři u který nezáleželo jak vypadají, ale spis na duveryhodnosti (Merunka, Jurinová, Severa...). Ted je to jen komedie o tom jak všichni okrádaj důchodce, co zrovna se bude dít v super star, nebo jiný talentoví soutěži a co daaj po TN na nově, kterou bohužel pořád sleduje spousta lidí.