Recenzie (9)
Bestián: Kupředu, zpátky jen krok! (1999)
Až na ten dabing, je to povedený závěr celé série, má to vtip i nápad
Krásno (2014)
Na "moderní" český film se mi to líbilo, 73,259%
Cesta do stredu Zeme (2008)
Dvě hvězdy za frajerský doražení masožravky....
Späť do ringu (2013)
Nikdy sem nemyslel, že po Rockym VI, mě tenhle film bude bavit, ale je to naprostá pecka, vřele doporučuji všem, je to opravdu peckovní podívaná.
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Jak hodnotit seriál, který začal tak skvěle, ale pak kvalita spadla skoro na dno, kde ho trochu vytáhla poslední řada a totálně odpálkovalo "epické" finále. Prostým výpočtem vychází 4*, vzhledem k tomu, že mě ten seriál hodně bavil, tak je tam nechám.// Ještě sem se koukl na "alternativní" konec, což tomu vůbec nic nepřidalo, maximálně dobrý pro ty, co neviděli originál...
Salem (2014) (seriál)
Musím uznat, že pilot mě zas tolik nezaujal, ale další dva díly, které sem shlédl mě pomalu přesvědčují, že to nebude zas tak špatný seriál, i když je ještě celkem brzo hodnotit, prozatím dávám 3 hvězdy, uvidíme jak se celý seriál bude vyvíjet a kam se bude ubírat.// Po 7. díle, stále lepší a lepší, přidávám další hvězdu, jelikož začalo platit "lepší zabít sto nevinných, než nechat jednu čarodějnici žít".// Po posledním díle mohu říct, že sledování seriálu nebyla v žádném případě ztráta času, hezké finále, zůstalo toho dost nevyřešeného do další série, proto nezbývá než čekat, celá série si zaslouží 75% (tedy 4*)
Lidská stonožka (2009)
Občas si opravdu říkám, co lidi ještě nevymyslí a nenatočí. Zbytečná hodina a půl. Ani nevím jestli se tomu dá říkat horor.
Televizní noviny (1994) (relácia)
Ne nadarmo se tomuhle neříká zpravodajství, ale černá kronika, hezky to vystihl Karel Hynek v Na stojáka
Dallas (1978) (seriál)
Jak jednou řekl Zdeněk Izer: Je to barevné, hýbe se to a je to na pokračování. A za si taky zaslouží hvězdičku