Recenzie (21)
To (2017)
V jednu chvíli filmu jsem si sám pro sebe říkal, že tohle je přesně to, co jsem od tohohle filmu chtěl a že jsem nadšený. Poté ale všechno to skvělé mírně vyšumělo a já nakonec musím jednu hvězdičku ubrat. Výborní dětští představitelé, skvělá tísnivá atmosféra, napětí a spoustu ikonických momentů, kdy se někomu spustila atmosféra na plné obrátky (haló pane Kingu?). Pennywise je výborný především v místech, která jsou víc postavená na obyčejném herectví, než na tricích a akrobacii. Co mě ale mrzí je, že nebylo víc prohloubeno pozadí kolem klauna a že se víc nehrálo s mysteriózními motivy a nevysvětlovalo se klaunovo chování, motivace a zákony jeho fungování. Finále mohlo fungovat o něco lépe. Klidně bych i kvůli tomu snesl o deset minut delší stopáž. Uvidíme ale, jestli si to tvůrci neschovávali až do druhého dílu.
V hlave (2015)
a příště i s libidem! :)
Život podľa Václava Havla (2014) (TV film)
Asi jsem čekal víc. Příjemný dokument, který však neříká níc nového, pouze stručně shrnuje Havlův život.
Ten, kto stojí v kúte (2012)
Prosím! Chci dát šest hvězdiček.
Star Wars: Klonové války (2008) (seriál)
Pro fanouška Star Wars, který dokáže přivřít oči při povinných "dětských" dílech a dosyta si užít akci a příběhy oblíbených postav, skvělý seriál, který se sezónu od sezóny lepší jak v animaci, tak v temnotě jednotlivých dílů. Důkaz, že temnější provedení se k Star wars hodí mnohem více :))
Sherlock (2010) (seriál)
Pět hvězd po prvním díle, více napíšu, až přestanu mít vytřeštěné oči úžasností a nepřítomný výraz. Ještě jeden díl a jdu spát... ;)
Šéfovia na zabitie (2011)
Výborná žánrovka se skvělými hlavními představiteli a megasexy Anistonovou.
Muži v nádeji (2011)
Ne tak originální, vtipné a překvapivé jako Ženy v pokušení. Průměrná "komedie" posledních let, která neurazí (pokud si nebudete brát příliš k srdci poselství filmu), ale ani nenadchne.
(K)Lamač sŕdc (2010)
Výborná francouzská komedie, která vyčnívá z řady především skvělým a hlavně originálním námětem a skvělým Romainem Durisem. Nějaká žánrová klišé film sice má, ale ty se dají pod návalem smíchu z některým scen odpustit.
Harry Potter a Dary smrti - 2. (2011)
Poslední díl Harryho je natolik megalomanský jak jen má být. Úchvatné vizuální efekty, souboje při kterých jste zařezáni do sedačky a ani nedutáte. Chvály bylo už ze všech stran řečeno spoustu, tak teď trochu k záporům. Filmu odpouštím i vizuální odchylnosti od knihy, které pravděpodobně vznikly jenom kvůli pozdvižení některých scén do líbivějších vod (např- finální souboj Harryho s Voldemortem). Co se mi ale zrovna vůbec nelíbilo, byly dialogové překopávky v místech, kde mi to zrovna nepřišlo nejvhodnější. Například scéna s havraspárským duchem, kde pár větami totálně změnili motivaci Šedé dámy ke zničení diadému, anebo Harryho loučení před odchodem do Zapovězeného lesa. Bohužel chyběla úžasná linka o Brumbálově životě, ale to se dá pochopit. Také mě zamrzelo odfláknutí umírání vedlejších postav, tohle už dávno není film pro děti, tak nebylo třeba brát ohled.