Obľúbené seriály (10)
Simpsonovci (1989)
Teória veľkého tresku (2007)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Sherlock (2010)
Ženy z rodu Gilmorovcov (2000)
Ďáblův sluha (2007)
Klamári (2009)
Futurama (1999)
Pán času (2005)
Hrozba z temnoty (2005)
První série byla taková lehce nadprůměrná. V podstatě nevím co se přesně stalo ale od cca poloviny druhé serie to začala být pecka jako blázen. čekala jsem, že to bude upadat, ale je to pořád lepší a lepší. teď jsem v páté sérii a rozhodně to hodlám dokoukat až do konce. efekty jsou velmi hezké,charaktery postav jsou vyšperkované, do Castiela jsem zamilovaná, má to vtip a takový šarm, že mi ani nevadí ta amerika co z toho sálá (viz dlouhé významné pohledy, brokovnice co vypadají jako hračky a fast food) takže pokud hledáte seriál na dlouhou trať, tak z chutí do toho.