Recenzie (2 676)
S Club 7 v L.A. (2000) (seriál)
jako malého mě tahle skupina dost bavila, ale jak si vzpomenu nemělo to kouska děje a furt dokola a dokolo a dokola, bez žádných přechodných větších nápadů...holčeny tam byly ale pěkné :)
Úbohá Nasťa (2003) (seriál)
Telenoveli z Ruska ? odpad !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rodinná pouta (2004) (seriál)
Předchůdce velmi křehkých vztahů - bleeee
Yago (2001) (seriál)
hrůza !!
Kráľ dobytka (1996) (seriál)
celkem hůmorná telenovela ( to jediné ji zachránilo od hořícího kotle )
Velmi křehké vztahy (2007) (seriál)
příliš tenké obvody fakt nemusím
Kassandra (1993) (seriál)
cikánka z cirkusu se zamiluje do bohatého muže, který ji chce z té škarpy vytáhnout, ale to nedovolí její bratr...
Mladí a neklidní (1973) (seriál)
1.místo mluví samo o sobě
Bohatí a pekní (1987) (seriál)
dívat se na zazobance ?...opdad !
Tak plynie čas (1965) (seriál)
snad nekonečný seriál, ve kterém jsem jednou zahlédl i hororovou atmosféru, takže bych to do koše neházel :)