Recenzie (15)
Svetová vojna Z (2013)
Konečně zombies trošku jinak, celkově to bylo jiný :) čekal bych tu lepší hodnocení, ale jak se říká, sto lidí sto chutí... Za mě jasných 5*
Hviezdny smeč (1996)
Nevím jak teď ale když jsem byl malej tak jsem to viděl tak milionkrát :)
Okresný prebor (2010) (seriál)
Seriál, který na našich obrazovkách chyběl
Harry Potter a Dary smrti - 1. (2010)
Očekával jsem málo a dostal jsem hodně. Ukončení filmu luxusní. Téměř není co vytknout z hlediska aktivního diváka HP
MTV Cribs (2000) (relácia)
Videa by neměla probouzet závist, ale motivaci, ne? :)
Po prečítaní spáľte (2008)
Povedenej filmek. Naprosto nečekaný děj. Jiný než ostatní, ale líbil se mi...
District 9 (2009)
Ani minutku jsem se nenudil, sice je tam toho někdy až moc, ale celkově je District 9 dobrý kus práce. Pět hvězdiček jsem dal i proto, že je film celkem důvěryhodný.
Nekonečný príbeh (1984)
KDyž jsem byl malý, tak jsem sledoval Nekonečný příběh furt dokola. Moc rád na něj vzpomínám :) škoda, že se další díly nedají porovnávat s jedničkou...
Simpsonovci vo filme (2007)
Přece jenom, film podle mě nedosáhl takové kvality jako v seriálu. Chvílemi ten humor ani nebyl "Simpsonovský"...
Žandár zo Saint Tropez (1964)
Louis de Funès je jeden z mých oblíbených herců a v Četnících ukazuje svou kvalitu. Navíc ten výkon ještě vylepší p.Filipovský a ostatní četníci a já musím dát za ***** :)