Recenzie (294)
Člny proti prúdu (1981)
Za odhalenou Adamovskou.
Ďáblův dvojník (2011)
Divná věc, těžko posoudit kde končí realita a začíná fikce. Podobnejch kravin jsem v životě viděl dost a dost, než abych se tím nechával unést. Prostě někdo něco natočil a až tak zábavný to zase nebylo.
Dámy v černém (2018)
Moc milý, příjemný film, vlastně o ničem. Moc hezky se na to kouká a člověku je fajn.
Dannyho dvanástka (2004)
Opět zbytečně překombinované. Takže to dobré ve filmu v tom snadno zaniká.
Dannyho jedenástka (2001)
Proč tam bylo tolik lidí a co to tam vlastně dělali? Hoďnoťte si jak vysoko chcete. Já si jdu pustit "Podraz"!
Dannyho jedenástka (1960)
Příjemný film, Mnohem lepší než to, co následovalo ve třech pokračováních.
Darček (1982)
Velmi zdařilá sexy komedie, která pobaví i potěší!
Dařbuján a Pandrhola (1959)
Kdyby to nebylo tak zatraceně atheisticky-komunistický, tak by to bylo hodně, hodně pěkný. Ále co, pro jednou přivřeme oko!
Deadpool (2016)
Vydařená věcička, ale je to tak vtipný, že to až vadí.
Deník Anne Frankové (2001) (TV film)
Italská domácnost v utajení! Silný příběh, ale provedení trochu pokulhává. Myslím, že by u nás sousedi brzy zvonili, kdybychom se chovali jako oni.