Recenzie (213)
Samotári (2000)
Uz by to chtelo dvojku. Neznam cloveka, kterymu by se to nelibilo. Spolu s rukou to je nejhlaskovejsi cesky filmec. Fakt doporucuju.
Luz Maria (1998) (seriál)
No comment. I muj pes odchazi, kdyz to nahodou bezi...
Melrose Place (1992) (seriál)
Kazdej s kazdym kazdyho. Asi tak :-)
Beverly Hills 90210 (1990) (seriál)
Ze zacatku se to dalo sledovat, ale pak to bylo jenom horsi a horsi. Pozdejsi dily byly cistokevny odpad.
Říkají mi přece Bruce (1987)
Boze na nebi, zac me trestas. B - L - B - O - S - T.
Špinavý Joe (2001)
Nevim proc, ale me se to docela libilo. No, po pulnoci se mi vlastne libi vsechno. Takze nevim. Hauuuuuuuuuuu.....
Dracula (1992)
Poprvy sem tenhle film hruzou ani nedokoukal. To mi bylo tusim 13. Bylo to na me trochu silny kafe. Ted se tomu jenom smeju. Nic to ale nemeni na tom, ze je to vyborny filmec. Navic hvezne obsazeny. Davam pet.
Fantóm Paríža (2001)
Urcite dost originalni pojeti. Davam za ctyri. Navic se autorum povedla navodit dost husta atmosfera. A to prekvapeni nakonec me docela dostalo.
Texaský masaker motorovou pílou (2003)
Misty dost drsny. Nasazovani na hak bych uz podruhe videl nechtel :-) Jinak docela prumerny horor.
Willow (1988)
Trosku me ze zacatku vydesili herci. Behem filmu se ukazalo, ze Willow je jen takova fantasy blbinka, ktera se nesnazi byt nejak epicka, ale proste jen zprijemnit dlouhy vecer. A to se pocita.