Recenzie (4)
Vesmírna pechota (1997)
Skvělý zupácký, náborový a fašistický film. Zlatý Verhoeven opět vytvořil další krvavý a drsný film, kterých je v dnešní době trapných rodinných vykastrovaných snímků jako šafránu. Ač je Helnleinova předloha trochu jiná, jejího ducha film vystihuje skvěle a v dnešní době by se možná některé jeho myšlenky mohly oživit.
Rambo III (1988)
Pro mě příjemná nostalgie za kterou za komančů v armádě hrozil průšvih. Sice je to oproti předchozím dílům jasně klesající záležtost, ale už jen za tu hudbu si 3 * zaslouží
Noc v Roxbury (1998)
Nesnáším tupé komedie a písničkové soundtracky, ale tohle je prostě těžká vyjímka potvrzující pravidlo. Pohodová komedie s chytlavou hudbou, která se dá vidět opakovaně, na rozdíl Klubu Sráčů, kde fakt zbývá jen ta hudba.
Wolf Creek (2005)
Další z řady průměrných vyvraždovaček/ tentokrát z Austrálie/ , která možná překvapí pomalým rozjezdem a výběrem nepřeživších a přeživších postav.