Recenzie (46)
Čistá duša (2001)
Perfektní herecké výkony v překrásném, právem oceněném a dosti působivém snímku o tom, že peklo existuje pouze v našich hlavách. Moje srdcovka.
Večný svit nepoškvrnenej mysle (2004)
Velmi neotřelé. Velmi inteligentní. Velmi přirozené. Velmi hluboké. Velmi krásné.
Matrix (1999)
Vzrušující a zneklidňující přelomové sci-fi.
Krstný otec (1972)
Kmotr je dílo ve všech ohledech mistrovské. Perla světové kinematografie.
Biela masajka (2005)
Film zdaleka nedosahuje kvalit své strhující předlohy, kterou jsem zhltla několikrát a spolu s dalšími třemi pokračováními patří k mému oblíbenému čtení. Kniha podle skutečných zážitků Corinne Hofmann je záživná, napínavá, plná emocí a zvratů. Až na několik málo silných momentů mi tohle všechno ve filmu chybělo. V knize jsem se do hrdinky vžila okamžitě, ve filmu to tak jednoduché nebylo. Díky snímku jsem se však na chvíli přenesla do nádherné drsné milované Keni, kterou jsem párkrát navštívila, a těším se, že se tam ještě vrátím. Z lásky k předloze a z lásky ke Keni dávám **** .)
Dr. House (2004) (seriál)
Na drsném, břitce vtipném a charismatickém Gregovi mám poměrně solidní závislost.
Zrodenie Planéty opíc (2011)
Drahé béčko. S výjimkou Johna Lithgow.
Planéta opíc (1968)
Legendární sci-fi s nadčasovým, děsivým poselstvím. Závěrečná scéna je jedna z nejpůsobivějších v dějinách filmu. Brr!
Pred súmrakom (2004)
Upřímné* Svěží* Nenucené* Lásky-ducha-smyslu-plné* Ethan*
Dexter (2006) (seriál)
"Tonight´s The Night." Inteligentní, originální, návykový thriller s kvalitním scénářem, brilantně vykreslenými charaktery a skvělými hereckými výkony. Dex je cool a já při jeho sledování občas zapomínám dýchat .) 23.9.2013: Mondays will never be the same.