Recenzie (46)
Modrý kód - Samé dobré správy (2017) (epizóda)
Dobrý, ne? <3
13. komnata - 13. komnata Kateřiny Sokolové (2017) (epizóda)
"Když bylo mladšímu nevlastnímu bratru Radovanovi kolem dvou let, po očkování zkolaboval. Od té doby rodina datuje změny v jeho chování." Proč toto v dokumentu nezaznělo??
Místo zločinu Plzeň (2015) (seriál)
Ta čtvrtá je za Zadražílka. Zatím.
Sanitka 2 (2013) (seriál)
A mně se to líbí :)
Nevinné lži (2013) (seriál)
2013: Pod hladinou *****, Lež má rozbité auto ****, Druhý dech ***, Hvězdička **, Klukovina *****, Chromozom ****, Čistá práce *****, Byl lásky čas *****; 2014: Zrádce *****, Vedlejší příznaky *****, Na dně skleničky *****, Moje pravda ****, Hra *****
Hudba a text (2007)
Pro Hugha mám holt slabost, což vysvětluje tu třetí.
Homeland - Zradca (2011) (seriál)
Po dvou sériích slušná závislost.
Čtyři v tom (2013) (seriál)
Pro mne nyní velmi aktuální téma :)
Dobrovolně pod nůž (2007) (TV film)
"Příroda to nezvládla." "Tady je třeba to trochu upravit, ať to vypadá přirozeně." "Prsa typu Playboy." "Teď jsem to doopravdy já."
Dallas (2012) (seriál)
Hodnoceno zatím po 14. dílu 3. série . Je to nervák :)