Recenzie (270)
Numbers (2012)
Doporučuji, dobrý námět, celkově dobře koukatelné, klidně i na delší film.
Čechové na Měsíci (2012) (študentský film)
Trochu nevyužitý potenciál, hodně zmatené spíše nudné. Dříve narození ovšem ocení narážky na Škodu MB
Paradigma (2012) (študentský film)
Prapodivné, masochistické, někdy nevkusné, ale stále zajímavé a garantuji vám, že tento snímek vám utkví v paměti, ať je tomu jakkoliv.
In vino veritas (2012) (študentský film)
Opravdu vydařený kousek, předpokládám i vyšší inteligenci tvůrců.
Divoký Django (2012)
Hodně dobré, jen kdyby se tvůrci filmů obecně neubírali k natahování stopáže, to mi příjde jako jakýsi současný trend.
Johnny English sa vracia (2011)
Já se bavil královsky, když pomineme příběh tak je to čistá výborná komedie plná dobrých skečů.
Šmolkovia (2011)
Rozhodně ne tak špatné jak si možná myslíte.
Harry Potter a Dary smrti - 2. (2011)
Je to tak 3* a půl, Nejlepší scény jsou v okamžiku kdy je na plátně Severus Snape a to bezvýjmky, ten herec dokáže udělat atmosféru!. Postrádám trochu více emocí, více citu a více hereckého talentu ústřední trojice. Jisté pasáže jemně nudily, další příjemně bavily až sem se opravdu od srdce zasmál. Jinak ale lepší než part 1. Dohromady jako celek part 1 + part 2 hodnotí 3* PS: David Yates je prachbídný režisér, škoda že Harryho netočil Peter Jackson!
Harry Potter a Dary smrti - 1. (2010)
Jednoznačně nejhorší díl série! Velké zklamání, nuda.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Tak nevím podle mě je tento seriál - zbytečně zdlouhavý, prvoplánový - erotické scény, zbytečně přebujelé přehnané konflikty. Spousty klišé. Tak a teď mě kamenujte.