Recenzie (14)
Muž v temnote (2016)
originální horor ze kterého naštěstí nejsem v noci posranej strachy
Buchty a klobásy (2016)
chci víc sprostých filmů v kině!...jsem jen prostý muž, slyším "kurva píča" a směju se
Flash (2014) (seriál)
Seriál pro mě jako dělaný :) ve všech ohledech
Liga spravedlivých: Válka (2014)
Super comicsovej filmek :) o trošku horší podle mě jak Flashpoint paradox a Red Hood, ale i tak se mi líbil. Opět jsem čuměl nad brutalitou na kterou nejsem u těhlech filmů zvyklej (wonder woman tam půlí jednoho emzáka za druhým), ale jsem za to jedině rád :D
RoboCop (1987)
Tento film je dobrý
Legenda Korry (2012) (seriál)
Na Aanga to prostě nemá, a to hodnotím i druhou sérii. Dobrý díl, jen občas, většinou nuda....
Perníkový tatko (2008) (seriál)
Tebe zmlátil chlápek co se jmenuje Mrdka? :D :D
Sajrajt sága (2010)
Podle mě dokonce horší než Twilight :D
Twilight Saga: Zatmenie (2010)
dvouhodinová muka
Precious (2009)
V porovnání s Blind Side naprostá sračka.