Recenzie (10)
Fargo (2014) (seriál)
1. seria videna za jednu sobotu :D
Volejte Saulovi (2015) (seriál)
po 3 epizodach sa nemusi Gilligan vobec hanbit, kedze Better Call Saul je schopny nastupca Breaking Bad a ma cim zaujat...hodnotenie necham az po prvej sezone ale zatial u mna 90%
Perníkový tatko (2008) (seriál)
Pan Serial medzi serialmi. Super herecke vykony a prerod hl. postavy od utiahnuteho chemika po nelutostneho drogoveho bossa. A skoro som zabudol na Jesseho, takze Yo Bitch!
Divoký Django (2012)
Ch. Waltz ma zase presvedcil, ze je to fakt PAN HEREC. Ta rola mu proste sadla presne ako v Inglourious Basterds.
Avengers: Pomstitelia (2012)
v skutku podarena zmeska superhrdinov... privital by som vsak viac sialeneho Hulka :D
Posledný skaut (1991)
Bruce Willis v roli ako ho pozname: drsný policajt s legendárnymi hláškami
Nedotknuteľní (2011)
lepsi a krajsi film som nevidel :)
Detská hra (1988)
Ked som tento horror videl 1x tak som mal nieco okolo 9 rokov... asi do 11tich som sa stale bal chodit vecer na zachod :D... dnes mi to prijde vtipne ale vtedy som mal nasrate az za patami :)
Paranormal Activity 3 (2011)
U mna zatial najvydarenejsie cast, kde som pri niektorych scenach skoro pustil aj co to hnede do boxerok. S kludnym svedomim davam 3* :)
Bojovník: Brat proti bratovi (2011)
Takže toto je môj prvý komentár k filmu na csfd.cz a je mi nesmiernou cťou, že tento koment píšem k tomuto filmu :). Film v sebe skrýva neskutočné emócie ale aj vcelku skvelé súboje. Herci podali skvelý výkon a ja môžem tento film hodnotiť s čistým svedomím na zaslúžené 5*.