Recenzie (495)
Počiatok (2010)
Mňa tento film nijak zvlášť neoslovil, trojúrovňový sen, nevysvetlené veci, filmu chýba indukcia a dedukcia...
Prekliaty ostrov (2010)
Čakal som trošičku iné zakončenie, ale aj sebauvedomenie a pokus o nápravu bolo v celku dobré. :D
Twilight Saga: Zatmenie (2010)
Zatiaľ najlepší diel ságy. O niečo menej trápny ako predošlé, ale o to s trápnejšími dialógmi ako obyčajne. Neviem, či aj v knihe sú tak plytké myšlienky ako vo filme, ale ak to pozeráte kvôli romantike, tak to nemusíte vôbec robiť...
Anjeli a démoni (2009)
Prvá polovica filmu o ničom. Druhá o to pútavejšia. Ale myslím, že na Da Vinciho kód sa to nechytá. Jediná prekvapujúca myšlienka bolo rozuzlenie celého príbehu, inak priemerný film.
Antikrist (2009)
Ako podklad pre množstvo iných filmov to mohlo slúžiť ako živné podhubie pre triller, mystériu, či fantasy. Ale nič z toho v tomto snímku nenájdeme. Nájdeme tam iba avantgardné pseudointelektuálne umelecké symboly, ktorých zmysel si do tejto chvíle neviem vysvetliť. Jedna hviezdička za zábery, inak hnus.
Avatar (2009)
Je to bombá :D
Číslo 9 (2009)
Výborný film, teda rozprávka :D
District 9 (2009)
Film natočený trochu neobvyklým spôsobom, ma od začiatku veľmi neoslovil, ale oplatilo sa mi pozerať až do konca. Naozaj zaujímavý príbeh spracovaný ešte zaujímavejším spôsobom má čosi doseba. Jednoznačne odporúčam vidieť.:D
Doba ľadová 3 (2009)
Po trápnej predchádzajúcej časti je toto určite milé prekvapenie. :D
Dvojitá hra (2009)
Celkom zaujímavý snímok, trochu neprehľadný, kvalitou priemerný. Akurát na nedeľné poobedie. :D