Obľúbené seriály (8)
Dexter (2006)
Hra o trůny (2011)
Procitnutí (2012)
Naprosto skvělý serial, při kterém nepřestanete přemýšlet do posledního dílu, jak ono to teda vlastně je a stejně vás konec překvapí!
Hannibal (2013)
a komu fandíte vy?
Láska je Láska (2004)
zamilované, utrápené, nežné i vášnivé a přesto přirozené! Srdeční záležitost...
Spartakus (2010)
skvělé! Podobná technika jako u filmu 300 a opravdu povedené!
Hrdinovia (2006)
všechny serie nemájí chybu. Škoda, že neni dotočen finish...moooc velká škoda!