Recenzie (225)
Posledný samuraj (2003)
To, akym sposobom zobrazili samurajov v tomto filme je vysmech. Chapem ze americke akcne filmy su stavane pre zaostalejsich jedincov, ale ked zacnu prevadzat tie ich klise este aj filmov s takouto tematikou, tak to sa mi uz neda pozerat.
Čas prebudenia (1990)
Uzasny herecky vykon De Nira v neskutocnom pribehu. Film, pri ktorom naozaj prudia emocie, hlavne pri konci filmu. Pochvalit musim aj Williamsa, kedze sa mi (asi v jedinom filme) pacil.
Cliffhanger (1993)
Myslim, ze keby si tento film pozrel niekto, kto aspon raz v zivote videl hory na fotografii, muselo mu byt do placu, nehovoriac o ludoch, ktori nieco vedia o horolezectve. Stallonove filmy nemam rad a nie je tomu inak ani pri tomto skostnom diele. Aktualne hodnotenie (74%) ma zaraza, vzhladom na to, ze Cliffhanger je film, ako kazdy iny, kde mozete predpokladat kazdu minutu deja, vratane akcneho a napinaveho konca, ktory bude trvat nieco okolo hodiny. Odlisuje sa azda iba tak zarazajucimi, az smiesnymi situaciami, ako napriklad roztrhnutie sa karabiny pod vahou cloveka, alebo Silvester, ktory beha nesutale v kratkom tricku, napriek tomu, ze sa nachadza tisice metrov nad morom v zasnezenych horach. Nemastne, neslane, smiesne... 1/5
Sedem (1995)
Urcite kvalitny film, ale nicim ma tak strasne neuchvatil a nerozlisujem ho prilis od ostatnych thrillerov.
Blízke stretnutie tretieho druhu (1977)
Neviem preco, avsak tento film ma uchvatil uz od prvych minut sledovania. Napriek tomu, ze efekty su staromodne, co vo vacsina pripadov sposobuje, ze dane sceny posobia smiesne, pri sledovani Blízká setkání třetího druhu som s napatim pozeral, ako to cele dopadne. Velmi zaujimavo a podarene prevedeny film.
Borat: Nakúkanie do ameryckej kultúry na objednávku slavnoj kazašskoj národa (2006)
Pre tuto komediu treba mat urcity druh humoru, aby sa na tom clovek zasmial. Pre mna vynikajuca komedia.
300 (2006)
Ak niekto ocakava od tohto filmu realne historicke sceny, natocene v peknej prirode, je na omyle. Drviva vacsina filmu je spravena pocitacovo, vratane pozadi. Je to kinovy film, ktory mna osobne vsak velmi zaujal hlavne vyborne podanymi bojovymi scenami, ktore su v ostatnych filmoch neskutocne chaoticke. Je to proste iny typ filmu.
Verejní nepriatelia (2009)
Dlho som sa rozhodoval, ci filmu dat 3 alebo 4 body. Cely film je natoceny digitalnou kamerou, ktora sa nan vsak absolutne nehodi. Film je taktiez riadne pretiahnuty, skoro 2,5 hodinky je vela na to, co sa vo filme odohrava. Avsak mafianske filmy su jedny z mojich oblubenych a asi aj preto som nebol schopny Verejnym nepriatelom pridelit 3 bodiky.
Transformers: Pomsta porazených (2009)
Duhy diel uz iba tazi z prveho, no realne nie je nicim zaujimavy. To iste, avsak nudnejsie a neskutocne natiahnute. Tri hodiny, to je vela. V kine som snad nezaspal nikdy, no pri Transformers: Pomsta poražených som musel naozaj bojovat, aby som nezacal chrapat na cele kino. 2/5, a aj to iba vdaka Megan Fox ;p
Doba ľadová (2002)
Animaky ma vobec nebavia, avsak tento film som pozeral ako mensi a nudil som sa tak, ze ma nakoniec museli spoluziaci zobudit. Okrem zopar situacii, ktore su pre deti zabavne, ma tento animak vobec nezaujal. 1/5