Recenzie (13)
Zrodenie Planéty opíc (2011)
Bravo, tak tohle se opravdu povedlo. Film si mě získal hned od začátku. Poté co Caesar poprvé promluvil, jsem nepřestal žasnout. THUMBS UP pro film roku.
Walking Dead (2010) (seriál)
Pitoní díl bezpochyby na 5 hvězd
Vymáhači (2010)
Celý film byl průměrný na ***, ale za závěr musím dát o hvězdu víc.
Schindlerov zoznam (1993)
Fantastické dílo.
Grindhouse: Auto zabijak (2007)
V celku by byl tento film nic moc, ale závěrečná část obou příběhů je skvělá ;)
Gauneri (1992)
Jeden z nejlepších Tarantinových snímků.
Noc oživených mŕtvol (1990)
Jistě klasika ve svém žánru, ve kterém jsou ale i povedenější snímky.
Expendables: Nezničiteľní (2010)
Přes kritická očekávání, je The Expendables velmi zábavný "akčňák" s spoustou vtipných scén. Jediným záporem jsou snad jen mizerné vizuální efekty.
Talentmania (2010) (relácia)
Neskutečně nezábavná estráda :(
Avatar: Posledný vládca vetra (2010)
Jedna hvězda za triky a hudbu. Jinak by se měl pan Shyamalan držet toho co mu jde - Drama / Thriller / Horor / Mysteriózní / Sci - Fi