Recenzie (261)
Bohemian Rhapsody (2018)
Co si budeme povídat, jako film to drží „jen” solidní nadprůměr, ale když se k tomu přidá soundtrack plný hitů, skvělý (a dost možná oscarový) Rami Malek a celé to na závěr okoření Radio Ga Ga ve Wembley, o pěti hvězdičkách za tenhle zážitek prostě nemůže být pochyb. Tohle se musí vidět v kině!
Jumanji: Vitajte v džungli (2017)
Taková příjemná rodinná podívaná na nedělní odpoledne
Kam sa podela siedma rota? (1973)
Když si člověk sundá nostalgické růžové brýle, zjistí, že je to vlastně hrozně přeceněný film.
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Solidní akčňák, kterému ale oproti předchozím dílům chybí větší vtip a sebereflexe. Ta občasná vážnost tomu dost škodí. Cruise předvádí svůj standard, Pegg je tentokrát trestuhodně upozaděný, zato tradičně sterilní Cavill tentokrát dobře zapadl.
BlacKkKlansman (2018)
Tohle rozhodně není komedie. Člověku u toho mrazí v zádech ale zároveň se mu i pootevřou oči.
Deadpool 2 (2018)
Takhle už jsem se dlouho nezasmál.
Avengers: Nekonečná vojna (2018)
Nejsilnější filmový zážitek všech dob!
Operácia Entebbe (2018)
Čtyřhvězdičkový film s pětihvězdičkovým finále. Úžasně tíživá atmosféra alá Dunkirk a k tomu řada lidských osudů bez zjevného záporáka. Důrazně doporučuji.
Daj mi tvoje meno (2017)
Vcelku tuctová, byť příjemná, letní bromance, kterou z průměru bezpečně dostává především posledních 10 minut. Otcovský monolog a titulkový pohled do ohně zanechaly opravdu silný dojem.
Pásky z Nagana (2018)
U hodnocení tohohle dokumentu nemůže být žádný Čech ani trochu objektivní. Já jen vím, že se mi to moc líbilo a že jsem u toho byl dojatější než u Lásky nebeské. Takže nemůžu jinak.