Recenzie (587)
Prianie smrti (2018)
Willis má stejnou hereckou polohu už minimálně 20 let. Stejné výrazy, stejné pohledy, stejná řeč těla. Působí už poněkud prkenně a upřímně- mě osobně nudí. To co jsme mu žrali v mládí už nefunguje, tenhle poslední skaut je už zkrátka klišé.
Goldstone (2016)
Ivan Sen mě zelektrizoval. Minimalistický neo-noire-western ala Lynch s magickou hudbou. Krásná věc.
Robert Vano - Príbeh človeka (2018)
Netuším koho napadlo vložit hlas vypravěče, ale rušil plynulost a feeling celého dokumentu, dost mě iritoval. Robert Vano je jistě velká postava našeho uměleckého světa a zajímavá osobnost, která toho hodně prožila- zasloužil by o něco lepší zpracování. Druhá polovina to zvedla.
Krokodíl Dundee (1986)
Zlatý časy. Věčný sympaťák Paul a neodolatelná Linda. Podbarvené geniální hudbou a pohodovým přístupem. Zlatý časy.
Nepřátelé (2017)
Existenční táhlá deprese, která je tak dobře zprostředkovaná, až to člověka skutečně deprimuje. Za mě Bale určitě minimálně nominaci. Howgh.
Červená volavka (2018)
Mělo to být atmosferické, potemnělé, říznuté sexem, krví a manipulací. Povedla se pouze krev. Nebýt Matthiase, bylo by to téměř k uzoufání. Zároveň mě irituje, když Rusové mluví anglicky s ruským přízvukem. To bych odpustil tak před 10 lety, v dnešní době to působí už téměř komicky- obzvlášť, když jste viděli filmy od Gibsona. Hloupoučký/naivní scénář není snad třeba ani zmiňovat- což by ani tak nemuselo vadit, kdyby se to netvářilo tak smrtelně vážně. Sakra, tohle bylo opravdu špatný. Menší hodnocení nedávám pouze ze soucitu.
Dokonalá lúpež (2018)
Nezlobím se, naopak. Svižných drsných krimi je jak šafránu, takže za mě palec hore. Butlerovi role sedne jako prdel na hrnec.
I Love You, Daddy (2017)
Zvedám obě ruce vysoko nad sebe a posílám pozdrav Louisovi. Za tohle díky, pane!- moje filmový srdce zaplesalo.
Star Wars: Poslední Jediovia (2017)
Tohle bylo skutečně špatné. Uff, až mě překvapuje, jak moc. Zlatý J.J.Abrams.
Batman sa vracia (1992)
Naprosto skvostná Michelle Pfeiffer.