Recenzie (1 056)
Modrý zamat (1986)
Tá krásna melódia prináša do našich duší pokoj a kľud. Ten krásny hlas, ten hlas barovej speváčky, ktorá ma na spev nadanie prináša pokoj a kľud pre ustarostené, unavené a realitou zhnusené srdci pokoj a kľud, síce len na chvíľu, ale prináša. Vychutnajte si tie krásne rytmi, krásne verše, Modrý zamat, modrejšie ako jej oči bolo nebo... to je krása, to je harmónia, nikto netuší, čo sa kde deje, a nikto netuší, že možno všetko nie je navonok také, ako sa zdá....dokonalý film.
Harry Potter a Ohnivá čaša (2005)
Harry Potter ako vystrašený, malý pubertiak, Ron ako miestny šašo a Dumbledore ako uponáhľaný nervák bez náznaku charizmy. Taký je Newellov filmový Potter, ktorý, oproti knihe, stráca na akomkoľvek čare. 3,5/10
Kriminálka Miami (2002) (seriál)
Zo všetkých CSI u mna jednoznačný kráľ. Hlavne vďaka Carusovi, z ktorého je od časti k časti zaujímavejšia a zaujímavejšia postava. Skvele ozvučené a dobre zahrané a samozrejme neuveriteľne naivné...
Kriminálka New York (2004) (seriál)
Oproti Las Vegas a Miami veľmi slabučké.
Trainspotting (1996)
Dnes už kultový film ak remeň. Nazval by som to dokumentárnou drámou s humornými prvkami. 9,5/10
Femme Fatale (2002)
Film, ktorý celkom pochopiteľne na csfd pláva v priemerných vodách. Sexi, škandalozne, zvláštne...jeden z najlepších filmov, ktorý nepochopí a neuzná niekto, kto proste nechce...absolútna delikatesa od De Palma. 10/10
Potomkovia ľudí (2006)
Dokonalá atmosféra, ktorá vás pripúta k obrazovke a nedovolí vám vydýchnuť, dokonalá technika, kamera, zvukové efekty, dokonalá vyspelosť, strhujúca atmosféra vám dovolí zabudnúť na iné veci, ktoré tomu chýbajú. Film prichádza v čase, keď je Hollywood preplnený bezmyselnými hovadinami, akčnými filmami "na jedno použitie" filmovými adaptáciami úspečných kních, trilogií, je zázrak, že v dobe fantasy, LoTRov, Eragonov, Walt Disney animákov, nových Jamesov Bondov ešte dokáže niekto natočiť film s tak dokonalou atmosférou, skvelú audio-vizuálnu snímku, ktorá vás pripúta k sedačkám. Po dopozeraní filmu ma napadnú len dve jednoduché slová: FILM ROKA /2006/ bodka.
Babel (2006)
Tak mne sa tento film veľmi páčil.
Stalker (1979)
Prvý z tých zložitejších filmov, čo som videl. Stalker rozhodne nie je pre každého a každý v ňom nájde niečo iné...
Piaty element (1997)
Absolútne jednoduchá, oddychová Beesonovka. Krásne, sympatické a lahodiace oku. Nenáročné, neprecenované, úspešné a stojace vždy za pozretie. Kedysi dlhé, dlhé roky môj najobľúbenejší film vôbec, dnes už len nostalgické, malé veľdielo. 10/10