Obľúbené filmy (10)
Votrelec 2 (1986)
Votrelec (1979)
za hustou atmosférou která by se dala krájet .. bojuje Ripleyová o přežití na kosmické lodi Nostromo. Opravdu majstrštik, kamera hudba, interiéry.... 93%
Symptom Pandorum (2009)
Matrix (1999)
Ghost in the Shell (1995)
Atmosféra, hudba, filosofický background, animace .... prostě dokonalá anime symfonie.. 95%
Dvanásť opíc (1995)
Vec (1982)
Jednotka príliš rýchleho nasadenia (2007)
Geniální film bez slabého mista... 110% :)
Horizont udalosti (1997)
správný vesmírný sci-fi horror ... asi nejlepší film od Andersona, ale já mám pro vesmírné sci-fi prostě slabost.