Recenzie (69)
Mechanik zabijak (2011)
Dávám dva a půl, filmu schází trošku větší kvalita a šmrnc, Statham OK, ale mohlo to být prostě lepší. Jo také mne překvapilo používání slepého střeliva, je to OK, ale nemusí to jít vidět = 00:34:18, když učí mladého střílet.
Prenasledovaný (2011)
Liama mám rád, film jsem zkouknul, některé pasáže jsou fajn, ale to je vše, něco mi tam nesedělo. Na 96 hodin/Taken to zdaleka nemá.
Salt (2010)
Co říci, Angelina perfektní, téma klasika let minulých, ale musím říci, že jsem se nenudil a to se počítá.
Neriadená strela (2010)
Absolutně, absolutně skvělá komedie, smál jsem se po celou dobu filmu, poslouchal jsem to na sluchátka a rodinku jsem pořád rušil smíchem :-) Rozhodně je to v poslední době ta nejlepší komedie, co jsem viděl. Komedie, která je Anglicky suchá a přitom tak nádherně Francouzsky odlehčená. Bill Nighy jako vždy perfektní, Emily Blunt krásná a zábavná no a Rupert Grint, pro mne snad první film mimo HP, kde jsem ho viděl a potěšil mne.
Zatiaľ spolu, zatiaľ nažive (2010)
Náhodou jsem se pobavil, zasmál a vůbec jsem se nenudil. Nad tím jestli je to vykrádačka nepřemýšlím, agent Roy Miller (Tom Cruise) s jeho suchým konstatováním faktů mne bavil, June (Cameron Diaz) nebyla špatná, ale něco jí scházelo.
Správcovia osudu (2011)
Dobrý film, dobří herci a dobrá další variace na téma "toho nahoře". Matt a Emily jsou velice dobří a přiznám se, že Emily má opravdu hezký hlas a smích. Téma a zpracování této Sci-Fi mne příjemně překvapilo.
Pripútajte sa, prosím! (1980)
Co napsat, kopíroval bych uživatele Radyo, takže jen, přesně tak v té době i dnes maxi původní, ztřeštěná a ujetá sranda.
Vojna policajtov (2004)
Francouzská klasika, jako z dob Belmonda.
Cudzinec (2010)
Dávám 2 ½ , dívat se na to dalo, sice je to slabší odvar, ale zase tak velký hnus to není. Kouknout a zapomenout, pořád lepší než sledovat úžasný pořad na TV N… Paul Bettany, ale mohl dostat větší prostor, Angelina a Johnny, OK, ale jinde jsou o dost lepší.