Relácie (10)
Nutné k přežití (2006)
Top Gear 2010 (2002)
Peklo na talíři (2012)
Partička (2011)
Díl od dílu čím dál větší prdel :D Tenhle humor já můžu a s TELE TELE a Česko sodou je to další pořad u kterého nevynechám ani jeden díl. A taky pro mě lepší CZ Partička než tak SK. Ale to je asi věcí názoru. 9/10 když si udrží laťku.
168 hodin (2006)
Objektiv ČT24 (1987)
Toulavá kamera (2003)
Re-Play (2009)
Tele Tele (2000)
The Grand Tour (2016)
Série dokoukaná, opět jsem se bavil s touhle trojkou. Nasmál se víc než dost a budu se těšit na další jejich šílenosti.