Recenzie (78)
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Dokonalost sama. Zde je všeho dosti a ne příliš. Lidskost z tohoto filmu pryská na všechny strany. Opravdu dokonalý snímek s vynikajícími hereckými výkony.
Drsné časy (2005)
Proč ne,že?! Christian Bale mne čím dál tím přesvědčuje, že je to sakra dobrej herec. Celkově dobrý film, který by dostal i vyšší hodnocení nebýt trošku trapně působicích dalších postav. Přišlo mi to trochu laciné. Škoda, neb traumata z války nejsou tak častým předmětem k zfilmování a právě proto je to pro mne nejlepší film s touto tématikou od filmu Jakubův žebřík .Ale jeho kvalit nedosahuje:-(
Zodiac (2007)
Preciznost.. to je první slovo, kterých bych tento film charakterizoval. K tomu si přidám Jake Gyllenhaala,Davida Finchera a je to jasných 5*. Bohužel jsem byl nucen hodnocení snížit . Mne osobně v tomto filmu chyběla totožnost s jednou z postav. Je možné,že to byl záměr, že jsem se v tom měl trošku ztrácet,ale i tak mi to zvlášť u Davida Finchera schází. I tak díky za brilatní dílo.
Jednotka príliš rýchleho nasadenia (2007)
Co k tomuhle filmu dodat, jen to,že co scházelo k dokonalosti Soumraku mrtvých,tak to je tady v míře vrchovaté. Dvě hodiny naprostého úletu, akční scény deformující popkornovou zábavu, anglický černý humor a závěr dokonalost sama. Nejlepší komedie, akční a krimi film za hodně dlouhou dobu:-) Nemohu jinak než 5*
Súmrak mŕtvych (2004)
Tak tomuhle já říkám film o zoombie:-) Hold anglický černý humor se nezapře. Bohužel nepříliš filmařsky vyspělé,ale to se jednou spraví ( Hot Fuzz) :-D
Životy tých druhých (2006)
Německá kinematografie se mi opět ukázala v tom lepším světle. Od filmu Klepání na nebeskou bránu jednoznačně nejlepší německý film. Škoda jen trošku neurovnaného závěru,ale i tak se jedná o velmi kvalitní film, který hodně vypovídá o socialistickém režimu. Děkuji za příjemný večer:-)
ROMing (2007)
Podle mne se nejedná ani tak o komedii jako o píč*vinu,jak by řekl Bolek Polívka. Musím přiznat,že jsem čekal něco jiného a ne "romský epos". Bohužel ty dvě vtipné hlášky Bolka to celé nezachrání.
Sexuálny škandál na škole (2006)
Bohužel nechovám k herečce Cate Blanchett sympatie ba naopak, tak nemohu hodnotit tento film,který de facto stojí na této herečce:-) Jedná se jinak o vcelku originální příběh a výbornou Judi Dench,ale i tak nepředčí velmi kvalitní hudební doprovod.
V pekle noci (2006)
Brendan Fraser příjemně překvapil, ale to je asi jediné plus v tomto filmu. Chybí tomu hrozně kvalitní scénář a přesvědčivější prostředí.
Golfová palica (2004)
Nedá se jinak než souhlasit s Golfistou, i pro mne nejlepší film Kim Ki-duka, i když toho golfu je tam víc :-) A jeden s prvních Korejských filmů v mé DVDpůjčovně:-)