Recenzie (2 228)
Rodinné trampoty oficiála Tříšky (1949)
Agitaci a vojáky v čele s Vrchotou vypouštím, užívám si nerudného Tríšky a jeho vtipnou různorodou rodinu.
Alena (1947)
Potvůrka láska umí zamotat šišku nejen pozemšťanovi.
Týden v tichém domě (1947)
To muselo být super ležet na střeše a pozorovat dění Malé Strany. Příjemný film už tím, že mám tuhle část Prahy nejraději.
Staré pověsti české (1952)
Jirásek by se tetelil štěstím, kdyby to viděl.
Inženýrská odysea (1979) (seriál)
Pane Dietle to byla zakázka co ? Prostě se s tím nedalo nic dělat a kloudnýho vymyslet.. Jó jistě, Cízler byl komická figurka. Ale jinak sledovat 13 dílů o vývoji tkalcovského stavu, partě ,,veselých" inženýrů a spousty jiných též nezáživných figur, byť řemeslně natočených, no tak to mě polibte šos jdu se dívat na Hamra.
Cizí holka (1984) (TV film)
Tohle mě nevzalo, asi pro tu hlavní představitelku, která mi nepřipadala nijak úchvatná.
Sanitka (1984) (seriál)
Kultovní seriál od Adamce, který mě nebavil, tak jak mě od něj nebaví skoro nic. Nudily mě špatně napsané postavy (jediný Bartoška a Kostka ušly), zdlouhavé nelogické rozhovory (má mě rád, nemá mě rád). Sral mě Juřička a Andrlová. Jediný co mě vzpružilo byly samotné záchranářské akce. A zachycení zrození záchranné služby
Láska s vůní pryskyřice (1984)
Jednou a dost.
Trojlístek - Ukradený kaktus (1990) (epizóda)
Opomínaný Jaroslav Kepka byl roztomilý.
V podstatě jsme normální (1981)
Proč dělají pokračování průměrných filmů ?