Recenzie (7)
Biela vdova (2000)
Dobře jsem se u tohoto filmu pobavila :D.
Bratia z donútenia (2008)
Tak na tuto komedii se nedalo ani dívat a to Will Ferrel je jeden z mých oblíbených herců.Oba mi připadli jak retardi a z 98 minut jsem se smála tak 10 vteřin.Komedie o tom, že se dva nevlastní čtyřicetiletí bratři chovají jak desetiletí je pěkně ulítlá a chvilkami i dost trapná.
Maraton lásky (2007)
První část filmu dobrá a druhá část nezajímavá a chvilkami nudná.U filmu jsem se zasmála, ale čekala jsem něco lepšího.Když už komedii o běhání tak doporučuji Bláznivou olympiádu.
Biela vrana (2008)
Film mě zaujal svojí přirozeností a skutečným dějem, který prožívají některé rodiny s autisty (obdivuju Luka Forda za jeho roli, určitě to neměl jednoduché hrát blázna).Ale drama bylo suché a bez napětí. 3
Ešte väčšia blondína (2007)
Tak od tohoto filmu jsem čekala úplně něco jiného.Ztráta času na to koukat.Jediná scéna kdy jsem se zasmála ,když šli předvést svou taneční sestavu , ale to vše ...další pitomá komedie na scéně!
Ľadovo ostrí (2007)
Je to moc dobrá komedie u které se člověk zasměje.Dvojce Will Ferrel a Jon Heder je velmi dobrá, jiné herce si v tomto filmu představit nedokážu.Jen herečka Jenna Fischer při akci v pokoji s Willem F. mi přijde falešná.Normální člověk by se určitě tak smutně a zároven vesele netvářil. No co dodat režiséři odvedli dobrou práci .Po dlouhé době komedie na kterou se dalo dívat.
Pán prsteňov: Spoločenstvo Prsteňa (2001)
Tato jedinečná trilogie,kterou jen tak nějaká konkurence nepostihne.J.R.R.Tolkien má fakt vyjímečnou fantazii.Film je na 100% výborný bez jediné chyby.Zvukové efekty,výprava,masky ,herecké obsazení ...nenahraditelné.Trilogii jsem viděla několikrát a nikdy jsem se nenudila.Doporučuji