Recenzie (15)
Star Wars: Sila sa prebúdza (2015)
Remake epizody 4. Pro new fan to bude bomba.
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
Miller je magor. 😆😈
Thor: Temný svet (2013)
Škoda, že nejsem slečna z metra, ta měla asi největší zážitek - tulit se na hruď THORa. Co k filmu ? U většiny "dvojek" je to zjištění syna o zradě otce a tady je to podobné. Navíc opět temná strana - Temný Elfové - Malekith, je podobný komuloviv koho znám. Filmu samotnému vyčítám jediné = proč jednou jsou temní elfové S.A.S.a podruhé oddíl majora Zemana a padají na zem jako by Včelce Máje došel med. Akční suoboje by zasloužili vynechat DIGI, ale občase vzít REAL.
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Trochu mi to připomíná všechny 3 a 4 různých smrtonosných zbrání, pastí a vetřelců, jen s tím rozdílem, že tady zůstal stejný režísér a ten si točí pořád to svoje. Nikdy už se dosáhne toho co s LOTR, to byl precedens, který u spousty z nás znamenal zamáčknout slzu když to skončilo a proto očekávání při sdělení, že to bude pokračovat, teda vrátíme se v čase zpět, bylo obrovské. Nezklamal, ale ... Finální hodnocení dám až to celé skončí. Ale závěrem - klobouk dolů - Peter je prostě dítě, které si plní své sny a mnohým z nás.
Enderova hra (2013)
Po zfilmování Pána prstenů bylo toto skvělé knižní dílo mým tajným snem, že se podaří ho taktéž nafilmovat. Hurá, Hood předložil a vytěžil maximum co mohl, kniha je knihou do filmu se nemohl všechno vejít snad pokud by natočil trilogii. Děkuji za to malo a už se těším až si dovezu ze svého pokojíčku od rodičů knížku a znovu se začtu.