Recenzie (312)
Dokonalý trik (2006)
Prakticky celý film jsem si rikal : "...triky, intriky , dvakouzelníci kteří se nesnáší na život a na smrt ... co z toho? hmmm, tak dve hvězdy víc ne!!! " Ale konec filmu byl opravdu strhující takže jsem musel počet hvezdiček zdvojnásobit. přesto to nebyla celou dobu dokonala zábava kterou si predstavuji,i kdyz to tak špatné to nebylo...
Hviezdna brána (1997) (seriál)
ANO hvězdná brána není seriál nějaké úžasné kvality z hlediska uměleckého a z hlediska kritiků,některé díly jsou opravdu nudné, hloupé( ty jsou minoritní). Ale je to klasická(podle mě již kultovní ) sci-fi co má pobavit a to se jí velice daří. Opravdu výrazné postavy (Jack O'Neal , Teal'c atd.) s kterýma je prostě sranda... Nejlepší byla linie s Goaldy ta s Ori mě ze začátku malinko štvala, kvůli recyklacy tématu, ale s tím se asi nic neudělá,a tak jsem si na ně také zvykl a ted si říkám díky za každý další díl co byl natočen blahoslaveni budiž Ori :-)) pro mě jasných 5. P.S.: Krýýýýýý Jafááááááááá (což mimo jiné znamená v překladu: mazej koukat na Hvězdnou Bránu :-))
Faunov labyrint (2006)
Když jsem ho videl poprvé vůbec jsem neveděl do čeho jdu, videl jsem jen název a pár screenů, takže jsem čekal fantasy... klasickou průměrně bavící (rozuměj ničim nepřekvapující) fantasy typu Letopisy Narnie, ale to jsem se šeredně spletl. Mýlka to byla veliká ale o to lepší dojem jsem měl z filmu!!! Despotický otčím(totální monstrum - Hitler hadr) a malá Ofelie která toho má již dost za sebou uniká z opravdového světa do své vlastní fantazie... Hudba- velice dobrá (opakuje se zde jeden výrazný motiv který si zapamatujete). Španělština se do filmu náramně hodí, doufám že to nejaký malý mizera nepředabuje a nepustí jako megafilm na Nově...
Once (2007)
Opravdové,dojemné, nepřistrojene podle, žádného hollywodského vzorce... co říci ? Možná to co by řekl Glen "COOL"
Natěrač (2008) (TV film)
taková poklesla zábavička. ale co... mě pobavila. herecké výkony jsou spíše divadelní než filmové. ale konec koncu je to adaptace divadelní hry, ne?
Komando (1985)
né tak dokonalé jako herkules v New Yorku přesto kvalitní zabava (/komedie) :-D
Hviezdna brána (1994)
Nejdrív jsem viděl seriál až pak film. film je dobrý(a třeba i logičtější- ufoni nemluví anglicky) ale Richard Dean Anderson jako Jack O'neil je prostě nepřekonatelný!!! kvůli tomu hvězda dolu...
Teletubbies (1997) (seriál)
Geniální!!! takhle natocit seriál kloubouk dolů. není snadné natočit něco co by přišlo stupidní dětem od 1 roku:-)) zajímaví komentář: TheMaker
Tom a Jerry (1940) (seriál)
Jako malýho me to nezrízeně bavilo :-)) nicméně některé seriály by prostě předbíhat neměl
Herkules v New Yorku (1970)
Tak geniální komedii jsem už dlouho nevidel. Arny byl už onehdá herecký talent a když k tomu přičteme skvělý scénař s prvky řecké mytologie . prostě jasných 6 ******