Obľúbené filmy (10)
Temný rytier (2008)
Gran Torino (2008)
Sedem (1995)
Kult hákového kríža (1998)
Nehanební bastardi (2009)
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Vzhledem k tomu, že jsem Společenstvu a Dvoum věžím dal 5*, tak tady bych potřeboval vyšší hodnocení. Opravdu perfektní zakončení této trilogie. Pro mě neljepší z dílů. Zamiloval jsem si Gymliho, který je zahraný opravdu dobře. Jako vždy všechno podtrhuje vynikající hudba!!