Recenzie (1 724)
Fake Princess (2020) (seriál)
Nakonec hodnotím lépe, než jsem čekal - asi proto, že mám slabost pro ženy, které projeví žárlivost tak, že se muži zakousnou do ramene. Sledujeme tři páry postižené láskou a každá se vyvíjí jinak - od pohodové lásky, přes nesmělou až po destruktivní. Fake Princess v hlavní roli je nediskutabilně cute, ale nejvíc mě asi zasáhl vztah Pátého prince - nesmírně jsem jim fandil. Dlouho jsem si myslel, že to bude jen klasický čínský “feel good” seriál, ale nakonec se to trochu rozjelo i jako drama. 71 %. OST https://youtu.be/GmgkD17UftM P.S. Má to 27 epizod a ne zde uvedených 24.
Cizí život (2019)
Zajímá mě režisér a zajímá mě kameraman - tento film má nádhernou formu vyprávění. Často statická kamera. Pohled outsidera. Sledujeme dívku na okraji kolektivu a díváme se podobnýma očima, jako ona. Chtěli bychom věřit a doufat. Pozoruhodně krátká věc (71 minut), kterou bych snesl ještě trochu delší. Úžasně civilní. Trailer https://youtu.be/3EfwQnVZQDY
Airlift (2016)
70 %. Evakuace více než 100 000 Indů z Kuvajtu je silné téma, v tomto filmu to ale trochu rozbili písněmi a lehkým patosem. Trochu.
Eojjeoda kyeolhun (2019)
Pozitiva: Líbí se mi, jak to skončí - zajímavě. Líbí se mi ústřední dvojice a je příjemné opět vidět Kim Dong-wook. Negativa: Překombinované. Příliš mnoho motivů a postav. Méně by bylo více. Nebo větší nadhled. Nicméně jako celek tento příběh dvojice, která se dohodne na fejkovém manželství, aby dosáhla svého, vůbec není zlý.
Hledá se táta (2020)
68 % bude tomuto filmu slušet víc, takže dávám 4* i když jsem původně zamýšlel jen 3. Jednoduchý příběh, ale uvěřitelně obsazený. Postavy v hlavních rolích dobré až vynikající.
Je3ui sarang (2015)
Trochu se zblázním a dám plný počet. Nic jsem o filmu nevěděl, nic jsem nečekal a vypálilo to velmi nečekaně a silně. Liu Yifei tu doopravdy předvedla zatím asi nejlepší životní herecký výkon. Docela mám chuť vidět ještě jednou. Trailer https://youtu.be/MlpdTAPshwo
Mulan (2020)
Neznám animovanou verzi od Disneyho, ale znám hranou čínskou verzi s Zhao Wei, která vypadá takhle https://youtu.be/M4OSxjVARC0 a nejvíc mě překvapilo, jak je aktuální verze jiná. Toto je pohádka. Bojové scény působí jako tanec - ne zrovna v pozitivním slova smyslu. Naštěstí to má krásnou výpravu a krásnou Liu Yifei. Takže finálně 3*. Moje recenze: https://bit.ly/2F9OSiz
Archimedes no Taisen (2019)
Film o plánování a účelu bitevní lodi Yamato. Pouze 3* dávám, protože mi vysvětlení dané v závěru filmu nesedlo. Asi je hodně japonské, ale stejně. Na druhou stranu rozumím že jinak by nebylo o čem točit. Film samotný má náboj, zajímavost a drží diváka skoro celou dobu. Jen mi nesedl závěr. A nevěřím, že to tak doopravdy bylo.
Miss Saigon – koncert (2016) (divadelný záznam)
Upoutávka: https://youtu.be/tVHuArhOqOA Po delší době jsem na něco koukal s otevřenou pusou. Muzikál, ze kterého má člověk místy husí kůži. Krásná hudba, nádherná výprava a Eva Noblezada předvedla v sedmnácti neuvěřitelný výkon! Recenze představení https://www.musical.cz/zahranici/miss-saigon-west-end/
Captain America: Občianska vojna (2016)
Nejvíc mě na tomto filmu baví příchod Spider Mana. A samozřejmě dalších nových postav.