Recenzie (237)
Nezmieriteľní (1992)
Jeden z nejlepších pohledů na "Divoký západ." Výborné herecké výkony a to i od chlápků (Eastwood) od kterých bych to nečekal...
Gauneri (1992)
Stoprocentně Da best Tarantino...
Byl jsem mladistvým intelektuálem (1999)
Hmmm. Na tenhle film se hodí snad jediné slovo: HUSTOTKA:)
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Kam se todle hrabe na Gaunery... Ale pořád dobrej film.
Mars útočí! (1996)
Klidně mě zabte, ale já se bavil od začátku do konce... A ty hlavičky jak ta litali, hmmm eno nuno:)
Laputa: Nebeský zámek (1986)
No tak vám nevím po pravdě. Pro mě je to trochu zklamání od poloboha formátu Miyazaki bych toho asi čekal víc. V prostřed děje sem byl v pokušení dát tomu jenom 3. le pak přiletěli na Laputu a ta krásná příroda, tak sem se těšil zase na nějaké to poetično a hned to přeruší přílet Goliáše:( No a jak tam na sebe ječí, zase bych dal 3, ale pak přijde ta v pravdě geniální muzika Joy Hisaishi no a musim dát aspon 4*. _____ Po druhém shlédnutí se musím opravit a napsat, že ty 4* jsou zcela po právu zasloužené.
Tele Tele (2000) (relácia)
Mě se to prostě nelíbí... Sorry
Hrob světlušek (1988)
Dílo Boží.
Bojovník (2001)
Neskutečně dobrý válečný potažmo historický film. nevím sice jak to mohlo vypadat v číně kolem roku 1450, ale film na mě působí neuvěřitelně realisticky. Když už by se chtělo říct, že je ta která scéna přehnaná, ihned pochpíte, že byla dána kvůli ději(kvůli "hlubší myšlence") aneb trochu mýtizace neuškodí. Konečná bitka - !NADHERA! A ten závěr aa no to už jsem chrochtal blahem... Jo a to sem ještě zapoměl na výpravu: To je asi to nejlepší na celém filmu
Čokoláda (2000)
Překrásně prokreslené postavy, jež se hned tak nevidí. Nádherný děj. Prostě jedna básen.