Obľúbené seriály (10)
Rím (2005)
Merlin (2008)
Walking Dead (2010)
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
Opičí král (1986)
Nejlepší seriál mého dětství. Po skončení posledního dílu jsem byl velmi smutný, dokonce jsem psal dopisy do televize, aby ho reprízovali, ale nikdo mi nevyhověl. Dnes bych ho už vidět nechtěl. Bojím se totiž, že už by se mi nelíbil tolik, jako kdysi, když mi bylo osm let.... Měl jsem tě rád, opičáku. Byls frajer! 5/5
Hviezdna brána (1997)
Spartakus (2010)
Simpsonovci (1989)
Dotyk (2012)
Černé zrcadlo (2011)
Ovládací panel