Recenzie (24)
Jeníček a Mařenka (2006) (TV film)
Klasicky nepovedená Německá pohádka.
Saľut-7 (2017)
Za mě teda naprosto skvělý film. Perfektně zahrané, skvělá hudba a atmosféra. Za mě mnohem lepší než gravitace.
Môj kamoš obor (2016)
Tento film jsem viděl s dcerou, která miluje knihu a byla to parádní podívaná. Jsem rád že jsem tento kousek viděl.
Automata (2014)
Pro mne strašné zklamání, od začátku až do konce jsem čekal pořádnou akci, ale bohužel jsem se nedočkal. Nebýt Antonia, tak bych dal odpad. Totální opruz
Mea Culpa (2014)
Pro mě hodně velké překvapení. Moc jsem od toho nečekal, ale seděl jsem s otevřenou pusou a nehnul se od filmu. Velmi pěkně podané
Chutně a levně s Láďou Hruškou (2014) (relácia)
Ty vado ten chlap je prostě totální dement a TV NOVA??? To bych tu jen nadával
Záhada Severního moře (2011) (TV film)
Tak, větší brak jsem hodně dlouho neviděl. Zpracování, nápad, herci, kamera, efekty, prostě vše špatně.
Interstellar (2014)
Tento film mě naprosto uchvátil, efekty, hudba, akce, romantika. Myslím si že hodně lidí si u tohoto filmu hezky pobrečí. Propracovanost vesmíru a galaxii dokonalost sama. Děkuji za takovéto filmy
Herkules (2014)
Na tento film se opravdu nedalo koukat. Efekty ve filmu, děj herecké výkony, prostě všechno špatně
Televizní noviny (1994) (relácia)
Nova je pouze bulvár!!!!!!! Hnus a lidi jim to žerou