Posledné recenzie (5)
James Bond: Spectre (2015)
A já mela Sama Mendese fakt ráda... :(
Zakázané uvoľnenie (2014)
K dokonalosti přebývaly dvě věci: asi improvizující Sokol (např. jeho příšerný monolog v autě...) a zvracející scéna č.1.
Nevinnost (2011)
Po dlouhých letech mírného zděšení z Hřebejka mě jeho Nevinnost nadchla... Nevím, zda za to ale z větší části nemůže neuvěřitelně fotogenický Ondřej Vetchý a celkově moc příjemná vizuální stránka filmu... Kdo ví.. Ale to vem čert! 80%!