Recenzie (396)
Môj neobyčajný príbeh (2006) (seriál)
Je vidět, že nikdy nám není tak zle, aby nemohlo být hůř. Je skvělé, že věda a medicína přece jen dávají těmto postiženým určitou a někdy dost reálnou naději na normální život. Neumím si ani představit, co oni musí každý den vytrpět a jak statečně to nesou.
Bazén (2001)
Maskovaný borec s mačetou připravil kamarádům perfektní bojovou hru.
Archív (2009) (TV film)
Film o tom, že někdy by bylo lepší nechat některé věci spát. V situaci, kdy už náprava není možná, otvírání zavřených dveří bývá bolestné. Vyrovnání se s vlastní minulostí, která leží na srdci jako balvan, ale může nakonec přinést úlevu.
Walk the Line (2005)
Jako milovník country jsem si tenhle film opravdu užila. Zejména oceňuji výkon Joaquina Phoenixe, který všechny písničky i sám zpíval. Film působivě vykresluje atmosféru tehdejší doby. Syn, který byl vždycky až ten druhý, slabší, odstrkovaný a nedoceňovaný vlastním otcem (Bůh mi vzal toho nesprávného syna). Muž s velkým talentem, začínající z ničeho, se s tím vším celý život pere. Chvilku dole, chvilku nahoře, bojuje s drogami, alkoholem, spadne až dolů. Po cestě zpět se svět mění a on s ním. Snad jen, pro mne osobně, měl Johny Cash trošku větší charisma. Tvůrci nemuseli až tak lpět na nejvěrnější podobě. Na výkonu to ovšem nic neubírá.
Zlá sezóna (1985)
Pro mne to bylo zase jedno zklamání, čekala jsem víc. Jediný, na koho se dalo dívat byl Kurt Russell. Na Mariel Hemingway se koukat nedalo vůbec, je to příšerná herečka. V tomto celkem průměrném thrilleru zkazila i posledních 15 minut, které jediné nabízely trošku napětí. Těch 5* také nechápu, i 3* jsou jen díky výkonu Kurta Russella.
53 zimních dní (2006)
Poněkud příliš melodramatické, v rovině, která naší mentalitě není až tak blízká.
Telefónna búdka (2002)
Je mi líto, ale už v polovičce mě to totálně uspalo. Až do té doby mi to připadalo nudné, jednotvárné a o ničem.
Poseidon (2006)
Je to taková poměrně solidní akční podívaná a Kurt Russell určitě přitáhne k obrazovce. Ale přes všechnu tu akčnost a parádu to bohužel původní Dobrodružství Poseidonu nepřekonalo. Tenhle film byl vpodstatě úplně zbytečný, protože nic nového, lepšího nebo zajímavějšího nepřinesl.
Danielle Steelová: Raz za život (1994) (TV film)
To bylo hezký, kafíčko, nohy nahoru, kapesníček a ... úprkem od reality. Sem tam je to osvěžující.
Dokonalý trik (2006)
Bezesporu velmi zajímavá myšlenka, kdy ze zařízení vypadávají jak klobouky tak lidé jako z kopírky. Závěr mi vážně nadzvedl obočí. Film je opravdu skvělý, ovšem Hugh Jackman tomu dodal tu pravou jiskru.