Recenzie (303)
Osvietenie (1980)
Až do teď jsem neznal a považuji to za chybu. Skvěle natočený horor, který si myslím je klasikou. Tak by se filmy měli točit. Některé scény si fakt na dlouho zapamatuju.
Czech Made Man (2011)
No celkem dobré. Jsem se i pobavil. Film na to si takhle večer sednout po těžkém dni a na ni nemyslet. čert to vem, že to je bez hloubky a v tak rychlém spádu, že se to skoro nestíhá.
Román pre mužov (2010)
O něc lepší než román pro ženy. Celke dobře vykreslené postavy a herecké stvárnění je dost dobré. Celkově ale film působí dost divně.
Román pre ženy (2004)
Nějak jsme vůbec nechápal proč se jednotlivé postavy chovají tak jak se chovají. Bylo to dost ereálné a nesmyslné.
Twilight Saga: Zatmenie (2010)
Jedna hvězda je za to, že se trochu zlepšili scény s bojem, ale jen o trochu. Stejně to všechno vypadá jako by to dělal nějaký amatér.
Twilight sága: Nov (2009)
Po prvním díle jsme si říkal, že to už horší být nemůže, mohlo. Myslím, že ani divadlo Sklep by tak blbé dialogy nevymysleli, nehledě na nesmyslnost celého děje.
Súmrak (2008)
No tak námět za něco stojí, ale spracování je fakt zlý. Tomu filmu chybí hloubka a alespoň nějaký herecký výkon. Co se týká dialogů, už dlouho jsem nic tak blbýho neslyšel.
Cigán (2011)
Výkony herců jsou jednoznačně plus. Nijak netahají za oči a mám z nich dojem přirozenosti. Nejvíc se mi líbil výkon postavy Baža. Jinak dle mé zkušenosti tam bylo zbytečně moc nadhledu nad svou situací. Romy, které znám já takový nadhled nemají. Ale osada byla zychycena dobře.
Golfová palica (2004)
mě se líbila snová rovina druhé půlky a věcná té první.
Lovec a prenasledovaný (2006)
film který mne bavil až na posledních 15 minut. To mi přišlo divný a zbytečný. Ale před tím příjemná odpočinková zábava.