Recenzie (1 262)
Kingsman: Tajná služba (2014)
Znamenitá párty pro gentlemany
Superúchyl (2013)
Tak tohle nevymyslíš . . . .konečně kvalitní japonská romantika :D Fetish Panty Gore Love ?
Kung Fury (2015)
Už dlouho mě nic tak nepobavilo jako tohle
Chappie (2015)
Filmy o UI mám velice rád a i když Chappie není nic přelomového, minimálně má svůj styl.
Sedem rokov v Tibete (1997)
Vždycky jsem obdivoval Tibet jako zemi i jako symbol víry, jak duševní tak náboženské. Velice krásný film.
Svatba na oko (2013)
Bylo to fajn a Aubrey Dollar byla zrzka, to mi stačí
Ame agaru (1999)
Nádherná ukázka vznešenosti, cnosti, spravedlnosti a hrdosti ronina, který jednoho deštivého dne přečkává v místním hostinci se svou ženou, až opadne voda, aby mohli přes řeku pokračovat dále.
Skoky do neznáma (2014) (TV film)
Co se dokumentů o extrémních sportech týče, jedná se bohužel o podprůměrný dokument, který ukazuje spíše rizika, než zajímavé záběry a kvality tohoto sportu, což je obrovská škoda.
Wood Job! (2014)
Naprosté překvapení a nečekaný komediální zážitek. Krásný pohodový film, s vytříbeným vtipem, krásnými záběry a výtečným zobrazením tradic, historie i současnosti Japonska, mezi kterými si bude muset hlavní hrdina vybrat.
Voľný pád (1993)
Jeden blbej horkej den v LA