Recenzie (34)
Bažina (2018) (seriál)
Tentokrát jsem se netrefil do povedeného seriálu. Po Belferovi a Wataha nesmírně ucourané, nudné. Snad jediný díl měl drive. A nejde jen o akci. Ostatní seriály dokázaly vyrobit aspoň tu potřebnou atmosféru napětí. Tady nic. Navíc nedokázali využít potenciál tajemnosti lesa...
Fantastická výchova (2019) (seriál)
neskutečně otravný hlavní hrdina
Kengan Ašura - Kengan (2019) (epizóda)
taková akční blbůstka za 3 hvězdy
Tate no júša no nariagari (2018) (seriál)
Nejlepší fantasy anime posledních let
MOST! - Episode 4 (2019) (epizóda)
koperant Snědé tísně, wundabár :D
Hai to gensó no Grimgar (2016) (seriál)
Zhlédnuto a nedá mi to, abych neokomentoval hodnocení na CSFD. Některé komentáře jsou totiž hodně mimo mísu. Mám na mysli hlavně ty, kteří toto anime onálepkovali "odpadem". Dávají srovnání se SAO nebo Dungeon ni Deai wo Motomeru no wa Machigatteiru Darou ka. Ovšem RPG žánr má i své podžánry. A Grimgar toto reflektuje. Jako výše jmenované anime kladly důraz především na akci (alá Diablo). Tak tohle je spíše Baldurs gate, Icewind Dale nebo z poslední doby Divinity: Original sin. V tomto anime se setkáte se vším, co je vlastní i těmto hrám. Akce je kompenzována i interakcímezi hlavními postavami, a tak lyrické pasáže(doslova) se střídají se souboji. I na nějaký ten vtípek dojde. Drží to pěkně pohromadě, kresba anime je pěkná, prokládaná velmi vkusnými skicami, hudba minimalistická. Jediné, co bych vytkl, je theme, který je opravdu slabý(co tam dělají ty barevné kuličky, jsem nepochopil).
Kanon (2006) (seriál)
ughúúú Už to skončilo!!!krásné příběhy!
Šigacu wa kimi no uso (2014) (seriál)
Velmi pěkné dílko. Na nic si nehrálo. Jednoduchý děj, prostě podaný. Pro mě to byla kronika jednoho smutně krásného roku... S oslavou Chopina.
Garrowův zákon (2009) (seriál)
jeden z nejlepších historických seriálů, co jsem viděl. kéž by pokračoval dále...
Seirei no moribito (2007) (seriál)
Ospalý seriál, pěkný děj, pohádkový, zajímavé postavy a opravdu úžasný soundtrack...