Recenzie (19)
Nie je čas zomrieť (2021)
Ako je už zvykom, nádherné scenérie, autá, akcia tip top, slušne to odsýpa. -1 hviezda za excesívny sentiment ten k Bondovi nikdy nepatril, miestami som mal pocit že pozerám iný film/žáner.
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Chápem, že je dnes eko aktivizmus v móde ale takáto forma recyklácie je temne hanebná
Vychováni vlky (2020) (seriál)
Vysoké očakávania zjavne spôsobili u ľudí mieru sklamania, viď aktuálne skóre 67%. Vizuálne skvelé, rovnako príbeh a hudba to celé ťahajú. Menej akcie by sa dalo odpustiť, kedže všetko vsadili na atmosféru, ale miestami to nefunguje, niektoré epizódy odsýpajú pomalšie ako druhé... a ten záver to vážne??? Som fanúšik votrelca ale v tomto prípade som očakával niečo sofistikovanejšie. A sme naspäť pri tých očakávaniach :)
Mládeži neprístupné (2013)
Prvá, tretia a piata poviedka na výbornú, zvyšok ľahký nadpriemer. Niektorí tu prítomní rádoby intelektuáli by takéto filmy nemali pozerať ani hodnotiť. 90%
Circle: Uzavretý kruh (2017)
Celovečerný Black Mirror. Menej pútavé a zbytočne roztiahnuté na 110 minút.
Labyrint: Zhorenisko (2015)
v podstate to nebolo zlé, dokonca ma to miestami bavilo, ale celý dojem zabili momenty ala "skočím z mosta lebo kámoš je tam dole a má problémy!" Typické hollywoodske sentimentálne s*ačky
Falling Skies (2011) (seriál)
škoda piatej série a doslova tupého finále, neviem ktorý z uvedených pánov ho režíroval každopádne dopadlo to tragicky. Inak solídna alien mordovačka, miestami síce nuda a hlavne divné prestrihy (príchod volmov apod) na druhej strane kvalitné herecké výkony, na tv seriál aj solidný vizuál
Fringe (2008) (seriál)
tvári sa to ako inteligentný mystery seriál ale opak je pravdou, počnúc hercami končiac scenárom, naozaj jeden z mála seriálov ktoré som nedopozeral do konca. A Walter to nezachráni :( zaujímavý komentár: Fr
Jupiter na vzostupe (2015)
Vizuálne orgie, všetko ostatné spadá do kategórie sračka biblických rozmerov^^ škoda že sú ako v x iných prípadoch cielovou skupinou ženské v puberte... s takýmto rozpočtom by sa dalo natočiť za iných okoľností seriózne scifi
Tucker & Dale vs. Zlo (2010)
stupidna hororokomedia ale bavil som sa a to je podstatne :-)