Recenzie (522)
Ďaleko od hlučného davu (2015)
Tohle byl pro mě takový velký malý film. 85%
Domáca opatera (2015)
Hořkosladké nahlédnutí na životní postoj s úžasným výkonem Aleny Mihulové. Vtipné i dojemné. MFF KV.
Vojna (2014)
Bohužel pro mě byly postavy až příliš neosobní a tak na mě film působil jako absurdní počínání čtyř postav. 40%
Princezna (2014)
Výborný kousek, který má atmosféru a i přes občasné delší pasáže, drží v napětí od začátku do konce. 80% MFF KV
Danielův svět (2014)
Pro mě hodně zajímavé a určitě mě tento dokument donutil k zamyšlení. Díky za odvahu.
Teória všetkého (2014)
Naprostá nádhera, dlouho mě nic tak nenadchlo.
Pořád jsem to já (2014)
Je velmi nepříjemné, když si po shlédnutí tohoto snímku nemůžete vzpomenout, jak se jmenoval film, který jste viděli před pár dny a také ho chtěli ohodnotit...:)
Birdman (2014)
Pro mě bohužel zklamání. Pár pěkných momentů, ale kde je Inarritovo totální rozkuchání diváka? Tohle bylo až moc předvídatelné. 50%
Whiplash (2014)
Pecka! :) 80%
Nežné vlny (2013)
Nenadchne a možná neurazí. 50%