Obľúbené seriály (10)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Tenhle seriál mě zaujal natolik, že jsem si musela sehnat hned všechny série, co doposud vyšly. Líbí se mi hlášky i herci, je to dost podobné Přátelům, ale na rozdíl od nich, mám trochu strach, že se nedostanu tak daleko, teprve vychází 4. série a to čekání na další a další týden je neúnosné...
Teória veľkého tresku (2007)
Konečně, ale opravdu konečně jsem tomu přišla na chut... moje vina, že sem neotevřela oči dřív
Červený trpaslík (1988)
Priatelia (1994)
Miluji ten jejich humor, tomu může konkurovat už jenom seriál How I met your mother. A jsem velmi příjemně překvapená, že mě neodradili po celou tu dlouhou dobu natáčení. 10 sérií? Panečku, tomu já říkám umělecky odvedená práce. Nenapadá mě jediná výtka, proto u mě 100%.
Kosti (2005)
mám ráda seriál, který má hlavu a patu. Kde je dobré herecké obsazení plus lehké milostné škádlení. Bones tohle všechno obsahuje, takže rozhodně podle mě zasluhuje vysoké hodnocení. 4 a půl.
Dr. House (2004)
Dr. House je prostě úžasný výtvor, nijak zvláště mě neberou seriály nebo filmy z nemocničního prostředí, ale Hugh Laurie je prostě sexy chlap na druhou, jeho přístup je vážně ojedinělí, co si budem namlouvat, bez toho by to nebylo ono. Navíc pokaždé zajímavé a nové nemoci nebo diagnózy. Prostě skvělá práce režie i herců. 100%.
Simpsonovci (1989)
AJ KARAMBA! :D :)))
Sex v meste (1998)
nuž co... jsem baba, tak je tohle už ze zákona divočiny moje krevní skupina... a klidně na to můžu koukat pořád dokola...a dokola...a dokola...a dokola...a dokola...a dokola...a dokola...a dokola...a dokola....a dokola...a dokola...a dokola.... a i pak mě to stále ještě baví :)))
Misfits: Zmetci (2009)
Ano,ano,ano... Takhle nějak si představuji dobrý seriál. Hlavně první, druhá série stála opravdu za to. 3.série mi již přijde promyšlená příliš za pochodu, možná i přitažená za vlasy. Vlastně z mého úhlu pohledu se blíží k amerických končinám kinematografie... Což je docela škoda. Přesto, 80% :)