Obľúbené herečky (10)
Zásadní počiny (které jsem měl tu možnost vidět):
1) Zrůda / Monster (2003)
2) Ďáblův advokát / The Devil's Advocate (1997)
3) Její případ / North Country (2005)
4) Legenda o slavném návratu / The Legend of Bagger Vance (2000)
Zásadní počiny (které jsem měl tu možnost vidět):
1) Lucky Girl / Lucky Girl (2001)
2) Sexbomba od vedle / The Girl Next Door (2004)
3) Populární mechanika pro děti / Popular Mechanics for Kids (1997)
Zásadní počiny (které jsem měl tu možnost vidět):
1) Čistá duše / A Beautiful Mind (2001)
2) Requiem za sen / Requiem for a Dream (2000)
3) Dům z písku a mlhy / House of Sand and Fog (2003)
Zásadní počiny (které jsem měl tu možnost vidět):
1) Zápisník jedné lásky / The Notebook (2004)
2) Noční let / Red Eye (2005)
3) Sherlock Holmes / Sherlock Holmes (2009)
Zásadní počiny (které jsem měl tu možnost vidět):
1) Síť / The Net (1995)
2) Nebezpečná rychlost / Speed (1994)
3) Demolition Man / Demolition Man (1993)
Zásadní počiny (které jsem měl tu možnost vidět):
1) Zkrocená hora / Brokeback Mountain (2005)
2) Blue Valentine / Blue Valentine (2010)
3) Můj týden s Marilyn / My Week with Marilyn (2011)
Zásadní počiny (které jsem měl tu možnost vidět):
1) Rychle a zběsile 2 / 2 Fast 2 Furious (2003)
2) Hitch: Lék pro moderního muže / Hitch (2005)
Zásadní počiny (které jsem měl tu možnost vidět):
1) Nebezpečné myšlenky / Dangerous Minds (1995)
2) Hvězdný prach / Stardust (2007)
Zásadní počiny (které jsem měl tu možnost vidět):
1) Hitman / Hitman (2007)
Zásadní počiny (které jsem měl tu možnost vidět):
1) Seznamte se, Joe Black / Meet Joe Black (1998)