Recenzie (156)
Bitka o Britániu (1969)
Klasika, s odstupem uz trosku naivni a prekonany, ale tomu se neubrani zadnej 40 let starej film. Z dnesniho pohledu se mi hodne libil remaster na DVD, protoze to je podle mne docela hodne technicky povedeny kousek.
Blade: Trinity (2004)
Neurazí, nenadchne... oddych...
Blade 2 (2002)
No šel sem se kouknout do kina na Kocoura z trpaslíka (Danny John-Jules) a nakonec sem se i celkem jako dobře pobavil.
Blbý a ešte blbší: Ako sa stretli (2003)
* za Aufwienerschnitzel :)
Bokovka (2004)
Ehm, no, je to, ehm...trapný a vo ničem. Až budu potřebovat víno jako dárek, tak se na to podívám a stejně nevím jestli vyberu dobře. Kde je příběh? Kde jsou herecké výkony... nikde, prostě víno. A taky je tam chlap co souloží bez erekce...
Bournov mýtus (2004)
No ten "MTV frikulínskej klipostajl" mi vážně nesedí. Je to zmatek a trochu taky zmetek. Jina průměrná akce.
Božský Bruce (2003)
Nápad je super. Bůh černoch, Aniston je skvělá a Carrey už nevypadá na úplného blázna. Přidejte pár dobrých vtipů, které njesou úplně laciné a je to... dobrá komedie.
Brak (2002)
Tohle je brak. Je to tak je to brak. Ale i brak může být celkem sranda, jen to chce nevidět prvních a posledních deset minutek...
Bratstvo neohrozených (2001) (seriál)
G.E.N.I.Á.L.N.Í.
Brewsterove milióny (1985)
Do dneška jako nadprůměrná pohodička...