Recenzie (251)
Pompeje (2014)
Nemůžu se zbavit pocitu, že v Pompeii funguje všechno jen na půl a nic není uděláno pořádně. Nechytla mě přírodní katastrofa ani další příběhové lajny v podobě gladiátorů nebo romantického vztahu. Jako bonus je to celé prošpikované tisíckrát viděným klišé. Pompeje mají zkrátka všechno, ale přitom nic. V podstatě ani nevím, proč hodnotím celými dvěma hvězdami.
Štamgast (1987)
Bukowskiho rukopis poznáte takřka okamžitě. Litry chlastu, pajzl a coury. Když k tomu přidáte fajnovou rejžovinu a vznešeně hovořícího vykropeného Mickeyho Rourka, tak je o zábavu postaráno. Ještě, že jsem si to pustil ráno, protože kdybych si to pustil večer, tak se u toho zpumprdlíkuju.
Kameňák 4 (2013)
Kouříš? Jenom Trošku. Tentokráte to byl skoro odpad! i bez Trošky. U dvou vtípků jsem se dokonce pousmál, ale to mohlo být způsobeno tím, že taky občas trochu kořením.
300: Vzostup impéria (2014)
To jsem se zase jednou po epickém traileru naivně těšil. Nebudu zakrývat silné zklamání. Rise of an Empire mi přišlo příliš tuctové, bez nápadu a bez výraznější postavy, která by tomu dodala nějaké grády. Akční scény spoléhaly příliš na kvalitní digi a zdály se mi stereotypní. Vyzdvihnout můžu jen výkon Evči Green, která podala ze všech zúčastněných nejlepší výkon.
Nezastaviteľný (2013)
Od akčního movie z pera Slyho a se Stathamem v hl. roli jsem nečekal žádný majstrštyk, ale bohužel jsem se u něj nudil víc než jsem si sám myslel. Asi začínám být cynický kretén. (viz. Stanova diagnóza v SP - S15E07)
Louis Cyr (2013)
Filmu musím vytknout příliš rychlé a velké skoky v životě, které způsobují menší "pocitovou" návaznost a přirozenost toku příběhu při sledování. Nebyl jsem úplně spokojen ani s hereckým výkonem hlavního protagonisty, ale i přesto je to řemeslně zpracovaný příběh nejsilnějšího muže na Zemi. Louis Cyr je sám o sobě velmi zajímavá postava a oceňuji nápad na přenesení jeho života na filmové plátno.
Unesené (2013)
Já to tušil! :)
Hořící keř (2013) (TV film)
"Kmnsmus je svinstvo a blšvici jsou svině." Dumal jsem dumal nad hodnocením o dost déle než normálně, ale nakonec musím dát plný počet. Vztahy, intriky, napětí, atmosféra a nakonec přechody z optimismu do beznaděje. To všechno bylo tak brilantní, že jsem byl do filmu zažrán tolik, že po shlédnutí jsem se musel podívat z okna, jestli mě někdo nesleduje.
Lásky čas (2013)
Krásná romantická a naivní sračka za 5*.
Čtyři dohody (2013) (divadelný záznam)
Zábavně a smysluplně podaná alternativní cesta života. Vše je to o nás, o lidech. Možná právě i vám toto představení změní pohled na celý život a otevře srdce. :)