Recenzie (26)
Doom Patrol - Pilot (2019) (epizóda)
Pilot milé překvapení! Už od prvních vteřin bylo jasno, že je to jiný superhrdinský seriál a to je jen dobře!
Mrakodrap (2018)
Královsky jsem se bavil! Dwayne je asi jediná Ačková hvězda béčkových filmu! Da zavzpomínat na dospívání v 80 a ranných 90 ;) Čím je starší tím mě víc baví ;)
Spider-Man: Paralelné svety (2018)
Ta animace. TA ANIMACE!! Rozhodně film do letošní top 10. Pokud máte jen trochu rádi komiksy na papíře, něco jste četli a máte v sobe aspoň trošku dítěte tak neváhejte a běžte do kina ;) 10/10
Predátor: Evolúcia (2018)
Docela jsem se bavil, ale asi úplně jinak než tvůrci zamýšleli. Tak hloupé až je to místy zábavné :)
Rošťáci (1985)
Annoying.
Anihilace (2018)
Kdybych nečetl knižní předlohu asi bych hodnotil lépe. Spousta podstatných věcí úplně vypuštěna. Vlastně je to skvělou knihou jen inspirováno. 60%
Justice League (2017)
Aneb jak znicit DC universum :(
Geostorm: Globálne nebezpečenstvo (2017)
2 hvezdy za to, ze obcas je to ve sve dementnosti vtipne.
Star Trek: Discovery - Časová smyčka (2017) (epizóda)
První díl v retro stylu, který se velice povedl. Uvítal bych jich do budoucna více ;)
Votrelec: Covenant (2017)
Ztráta času a vrcholná urážka všech vetřelců.