Recenzie (162)
Nezvratný osud 2 (2003)
Velmi dobrá haluz. neviděl jsem 1, ale velmi se mi to líbilo. Naprosto brutální pojetí-spousta krve a rozprsklých těl, s velkou dávkou ironie. Holt smrt nepřechčiješ.
Muž bez tieňa (2000)
Dobře zmáknuté béčko... Nazval bych to áčkem mezi béčky. Skvělý námět, který je pod taktovkou Verhoevena sice odveden trochu s rezervou, ale každopádně to mohlo dopadnout i hůř.
Million Dollar Baby (2004)
Solidní 4 * akorát mi tam na 140min přišlo trošku málo dějě. Je to zkrátka moc dlouhé. Dlouhá pasáž s tím jak všechno vyhrává pak minutový "skeč" kdy si nalomí vaz a pak opět zbytečně dlouhá pasáž jak leží a umírá. podle mě kdyby to mělo tak o 20 minut méně... bylo by to více.
Trio z Belleville (2003)
Okouzlen a zdrcen. Ještě nikdy se mi nestalo abych se díval na nějaký film a měl tak hrozně nepříjemný pocit z toho že se na něj dívám. Celou dobu jsem obdivoval práci animátorů a nemohl se nabažit kreatůr , které jejich ruce stvořili. Nevím čím to bylo...možná šedí které zde bylo opravdu dost ale byl jsem atmosférou filmu zcela pohlcen, rozžvýkán a vyplivnut během závěrečných titulků. Jinak rozhodně nesouhlasím s názory, že film má slabý příběh. Ten totiž není jak je dnes zvykem divákovi hozen hotový a bez interakce ale nýbrž tím že je zde opravdu velmi málo mluveného slova si člověk musí všímat spousty věcí které ho uvedou do nádherného světa obrazů a symboliky.
Desať malých černoškov (1989)
Co se týče námětu. Originální... Za nápad sávám 3*. To zpracovaní je sice trochu chabé, ale on ten rozpočet asi nebyl nijak převratný takže ....dobrý. :-)
8. míľa (2002)
jako film... dobrý.... Ale jediné co bych chtěl napsat tak že ta rychlá Jeb*čka ve fabrice byla hooodně brutální :-D
Osvietenie (1980)
No fuj to bylo ale hnusný... :-D Nicholson -pan herec. A v kombinaci s Kubrickem z toho vyšlo nehorázný psycho... Vřele doporučuju. Jen škoda že horory moc neprožívám. Kdybych byl trošku poseroutka, tak věřím, že se do konce života počurávám....
Limonádový Joe aneb Koňská opera (1964)
Ač westerny nemám rád tak Joe je zkátka klasika. Chlamal jsem se jak motyka. :-)
Mesto anjelov (1998)
Velice pěkné. Cage hraje opravdu tak dobře že by mu člověk aji uvěřil že tím andělem skutečně je. Nevím co bych tomuto filmu vytkl ale převratný ani ničím úchvatný zkrátka není. Je to prostě dost dobrý film na večer u TV.
Záhrada zla (1998)
Malcolm si tuto roli dal celkem dobře ale co mě pobavilo a zároveň i pobouřilo když ke konci filmu Kelly která utíká před smrtí se stará o to aby nebyla nahá a tak se celá obalí do igelitu. To mi přišlo jako do očí bijící hovadina... Když utíkám před úchylem který mě chce zabít tak snad je mi úplně jedno jestli mám vyškubaný obočí nebo vyčištěný chrup.... Za tuto hovadinu * dolů