Recenzie (177)
57 vteřin (2023)
Škoda Freemana pro takovýhle laciný film, kvůli něj jsem film shlédla a na celé čáře zklamal
Na západní frontě klid (2022)
Původní verze z roku 1979 byla daleko procítěnější. Toto byl obyčejný válečný film.
Neviditeľný (2020)
Dobře našlápnutý napínák až dokonce. Pan Wells by byl určitě spokojený.
Cyntoryn zvieratiek (2019)
Tyhle radoby remake nemaj cenu. Ačkoli King je má srdeční záležitost tohle mě zklamalo na celé čáře. Kam se hrabe na původní film, kde atmosféra se nedá vůbec přirovnat.
Díra (2019)
Jeden velkej morbidní masakr
Doktor Spánok (2019)
Zase jedna Kingovská lahůdka po všech stránkách výborná jako kniha.
Maják (2019)
Opravdu kvalitní psychohoror s podstatou dokonalého šílenství
Bohemian Rhapsody (2018)
Čekala jsem od toho asi víc (nemyslím to že moje srdeční záležitost jsou Floydi) Queen jsem obdivovala jako opravdové umělce. Chyběla tomu šťáva, faktem je ale Ramiho vybrali jako pravého Freddieho.
Náčelník (2018)
Krásný a okouzlující příběh s nevnucujícími city a lásky, který pohladí na duši.
Predátor: Evolúcia (2018)
Zcela zbytečný film, který jedničce nesahá ani po kotníky.