Recenzie (53)
Trhlina (2019)
Kniha se mi velice líbila i když jsem se u ní strašně bál, u filmu jsem se bál, že ho nedokoukám!
Prezident Blaník (2018)
Stejně jako se někteří "intelektuálové" smějí lidem co mají rádi filmy Zdeňka Trošky, tak se se druhá strana může smát jim. Krásný příklad české malosti, trapnosti a elitářství. Pokus o politickou satiru, která se hrubě nepovedla. Never more!
Medvěd Brigsby (2017)
Jedno z největších překvapení loňského roku. K filmu jsem se dostal úplně náhodou a koukal jsem jako blázen. Začínám mí slabost pro film s velkou hlavou (Frank).
Blade Runner 2049 (2017)
Jeden z nejsilnější filmový zážitků za poslední léta.
Matky rebelky: Šťastné a veselé (2017)
Horší než první díl!
Cez kosti mŕtvych (2017)
Nejhorší film co jsem kdy ve Varech viděl. Jedno velké WTF!
Plavčík (2016)
Po prvních cca 15 minutách začali lidé odcházet z kina, ale pak začala dlouhá řada statických záběrů dávat smysl a výsledek nebyl tak katastrofální jak to na začátku vypadalo. Dlouhou dobu tu spíše vypadá jako nějaké školní cvičení s kamerou a světlem, ale ve výsledku to dává smysl. Nicméně bych to určitě nechtěl vidět znovu.
Vyšehrad (2016) (seriál)
Doporučuji si pustit všechny díly v kuse a dojde vám, že je to takový internetový Kaměňák pro idioty. Jako sorry, ale další díly asi vynechám.
Amores perros (2000)
Viděl jsem několikrát a pro mě stále a pořád nejlepší film od Iñárrity. Dokonalé!
Věřte nevěřte (1997) (seriál)
Hezká vzpomínka na dětství - občas trošku děsivá.