Obľúbené filmy (10)
4 mesiace, 3 týždne a 2 dni (2007)
Fish Tank (2009)
Leviatan (2014)
Mladí muži za pultem (1994)
Dobrý Will Hunting (1997)
Amores perros (2000)
Viděl jsem několikrát a pro mě stále a pořád nejlepší film od Iñárrity. Dokonalé!